wtorek, 23 czerwca 2009

Tygrys

Dziś napiszę o tygrysie. Tygrys jest drapieżnikiem mieszka w afryce oraz w Ogrodach Zoologicznych oczywiście. Jest on największym z kotów drapieżnych i nie tylko kotów ale też wszystkich drapieżników. Tygrysy mają wspaniały słuch, węch oraz wzrok. Może widzieć w ciemności. Jest parę gatunków tygrysów m.in bengalski, syberyjski, sumatrzański. Bardzo ciekawią mnie te zwierzęta bardzo je lubię. Bardzo podoba mi się ubarwienie tygrysa po porostu są prześliczne (Wam też się podobają?) to koniec o tygrysach bo nie wiem co mogę o nich jeszcze pisać, przecież nie będę kopiował z Wikipedii.


Mam do Was wielką prośbę moglibyście napisać o jakim waszym ulubionym zwierzęciu mogę napisać? Bo nie mam pomysłu o jakich pisać, a Wy chętnie poczytacie o swoich ulubieńcach

Pozdrawiam wszystkich wielbicieli zwierząt!

4 komentarze:

  1. hej fajny blog moje ulubione to malpki napisz cos o nich i daj jakies fotki pozdrawiam busska:*:*::*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog pozdr napisz cos jeszcze o innych zwierzakach np żółwiach czekam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ciekawy blog, ale musisz trochę więcej zwierzaków opisać. Czekam na opis słonia ;]

    PS: możesz też pisać jakieś historie o pupilach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero zacząłem więc nie wymagaj wiele glibnes :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz!