poniedziałek, 22 czerwca 2009

Założenie Bloga

Założyłem tego Bloga , ponieważ interesuje się zwierzętami i chciałbym o nich pisać dla Was.
Mam nadzieje ,że dużo ludzi interesuje się zwierzętami bo przecież bez nich nie było by życia.
Na ten przykład dajmy psy... psy są najlepszymi przyjaciółmi ludzi.Ja na przykład mam psa , który wabi się Poker, jest to biało brązowy boxer ,który bardzo lubi się bawić smyczą na spacerze (piszcie w komentarzach o swoich milusińskich) miałem też Chomiki , dużo ich miałem. Jak to się stało? Opowiem wam od samego początku...
Więc tak jak miałem 13 lat to chcieliśmy mieć z siostrą chomika lecz nie mieliśmy na niego pieniędzy.Powiedzieliśmy o tym najbliższej rodzinie. Gdy dowiedział się o tym dziadek kupił nam jednego chomika? dlaczego postawiłem ten znak zapytania? ... Jak dziadek kupował chomika sprzedawca w sklepie powiedział mu , że to chomik (samiec) na 95% , kiedy dziadek nam go przywiózł do domu zaczęliśmy go powoli oswajać ... Po paru dniach kiedy już go oswoiliśmy chciałem go wziąć na ręce i się z nim pobawić ... A tu niespodzianka w nocy chomik (samica jak się okazało) urodziła 4 małe , śliczne , różowiutkie chomiczki. Siostra się ich brzydziła; nie wiem czemu przecież były takie ładne. Jak chomiczki dorosły jeden z nich na moich oczach "współżył" ze swoją mamą o.o ... zdziwiłem się i chciałem je rozdzielić lecz on mnie ugryzł :/ , po jakimś czasie Kulka (bo tak ją w końcu nazwaliśmy) urodziła około 10 chomików O.O nie miałem co z nimi zrobić więc dokupiłem drugą klatkę i próbowałem sprzedawać , ale nie było kupców więc rozdałem parę , a z resztą nie pamiętam co zrobiłem ^^ no i taka jest historia moich chomików :D Piszcie coś o swoich zwierzątkach domowych w komentarzach
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli zwierząt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz!